Unicornpuke

dinsdag 17 juli 2012

Update over het leven van een unicorn

Hallo! Dit is snel even een post over wat ik de laatste tijd zo doe en wat ik nog van plan ben. Als je geïnteresseerd bent in het leven van een unicorn klik dan op 'meer lezen'.



We zijn ons soort van kot achter ons huis aan het verbouwen en schilderen. Ik vind schilderen stiekem opeens wel leuk, want ik word er een beetje voor betaald :D

De buitenkant van de deur.
Binnen is alles boomgaard groen. We hadden verwacht dat het er anders ging uitzien maar ochja. 

Als al dat verbouwen gedaan is zal ik meer kunnen werken voor mijn DIY's. Mijn mama gaat mij helpen met het maken van een blousje en ik wil ook een voorwerp maken waar ik mijn juwelen aan kan hangen. Willen jullie deze DIY lezen? Zoniet heb je ideeën? Voor de rest is het weer in België nog altijd sipjes, maar morgen gaat het beter weer worden en ik wil graag naar het strand (even mijn vriendje overtuigen). Daarna mag ik weer een dagje verven. In Augustus ga ik ook op chirokamp. Ik heb er echt super veel zin in! Ik ga in de zomervakantie helaas niet op reis.

Waar is de zon naartoe?

Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?
Unicorn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter! :)